Jedną z najważniejszych spraw podczas podejmowania najróżniejszych biznesowych decyzji jest wiedza na temat tego, w którym miejscu dana firma znajduje się na rynku. Nie tylko chodzić tu będzie o konkurentów, lecz również zachowania konsumentów czy poziom skuteczności realizowanych działań promocyjnych. Aby otrzymać odpowiednio dużo informacji w tym temacie, to konieczne będzie zrobienie specjalistycznych badań.
Przeważnie są do tego zatrudniane wyspecjalizowane firmy, które posiadają duże doświadczenie w tym temacie i korzystają z odpowiednich narzędzi i metod. Dla większości firm będą przede wszystkim kluczowe badania rynkowe. To właśnie one dostarczą informacji, jaka jest znajomość danej marki pośród klientów, oraz jaką skuteczność mają działania promocyjne, które dana firma prowadzi. Ciekawym tego uzupełnieniem są różnego rodzaju badania rynku, które mylone są przez wielu z marketingowymi. Ale one mają na celu pomiar zachowań uczestników tego rynku w różnych obszarach.
+Tekst Sponsorowany+