21.07.2016

Directresponse.pl

Nikt nie adoruje, kiedy film w telewizji nagle zostaje przerwany przez blok reklam. Lecz jeszcze bardziej drażniące bywają reklamy www. To smutne, w sieci wszystkie chwyty są dozwolone. Bądź niemal wszystkie… Promocje, jakie rozpraszają naszą idealną uwagę czy też blokują na jakiś czas przeglądarkę, są uznawane za nieetyczne. Ich obecność w powierzchni www jest nadzwyczaj krytykowana, a powiązane witryny koszmarnie na tym wychodzą. Skutkiem tego każda szanująca się firma rezygnuje z tego typu praktyk. Denerwująca reklama w Internecie na pewno nie świadczy o profesjonalizmie, w następstwie tego rozpocznij współpracę ze zawodowcami - Directresponse.pl. Typowym przykładem nieetycznej promocji są okna, które nieoczekiwanie wypełniają cały ekran komputera. Mogą także uciekać przed kursorem myszy, albo przypominać komunikat o błędzie. Od czasu do czasu wykorzystuje się również metodę łączenia z jedną domeną internetową www wielu banerów, porozrzucanych w sieci. Stanowi to poważne nadużycie technologii Flash. To tylko kilka propozycji, z których korzystają oszuści. Jakkolwiek o wiele gorszym problemem jest piractwo. Co poniektóre hiperłącza, które przypominają banery, to tak w gruncie rzeczy programy szpiegowskie. Mogą też spowodować infekowanie komputera wirusem. Tego typu działanie są już w całości nielegalne. Jak widać, reklama w sieci może nie tylko drażnić. Bywa też niebezpieczna.